Cum iti faci un ID de Yahoo Messenger

semnul intrebariigggfff    Acest articol îl scriu la cererea expresă a unei vizitatoare a blog-ului meu, care în căutarea unui răspuns la întrebarea, de ce nu mai pot intra pe mes?”, a citit articolele scrise şi a remarcat că nu am scris încă, unul despre, cum se face un ID de Mes „, şi sărăcuţa de ea a rămas fără ID chiar cu o zi înainte de a împlini 20 şi… de ani, asta da ghinion. Adevărat, nu am scris, gândindu-mă că toţi ştiu cum se face. Acum îmi dau seamă însă că m-am înşelat şi nu, nu e adevărat că cei care nu ştiu sunt proşti, ci doar deţin mai puţină informaţie în acest domeniu decât alţii, sunt însă sigur că excelează la alte capitole. Am să scriu acest articol şi sunt convins că o să am ocazia să îi spun La Mulţi ani ! Pe noul ID de Mess.

    Sunt mai multe metode prin care îţi poţi face un ID de Yahoo Messenger eu nu o să le explic pe toate ci doar câteva.
1. Deschideţi un browser (Explorer, Mozila, Safari. Opera)
2. Tastaţi în motorul de căutare Google (sau altul) Yahoo.com, alegeţi primul rezultat vi se va deschide pagină oficială de la Yahoo
3. Apăsaţi pe Sign Up nu pe Sign În (se află în partea dreaptă sus) se va deschide o pagină (formular), sau apăsaţi AICI
4. Completaţi toate câmpurile cu atenţie şi încercaţi să reţineţi (ID -ul, parola, date de naştere, codul poştal şi întrebările de siguranţă) acestea din urmă sunt esenţiale, dacă vreodată se întâmplă să uitaţi parola sau dacă contul v-a fost compromis prin diferite metode. De asemenea vă recomand să introduceţi o adresă de Mail alternativă (pe care de asemenea trebuie să o reţineţi) aceasta scutindu-vă de alte întrebări în cazul în care se întâmplă ce am menţionat mai sus.
5. După ce aţi completat toate spaţiile, daţi click pe Create my Account
6. Verificaţi toate datele apoi click pe „Continue”
7. Dacă nu s-a încărcat interfaţă nouă de email daţi click pe „Original Yahoo! Mail Classic”
8. Gata, contul tău a fost creeat cu succes, acum poţi intra pe mail (adresa fiind ID-ul de mes continuat de @yahoo.com) şi messenger 
Alte metode de a ajunge la acelaşi rezultat
1.1 Deschideţi Messenger-ul
2. Dăţi click pe Get a new Yahoo ID… (stă scris cu albastru sub câmpul unde va trebui să introduceţi după crearea Id-ului parola acestuia)
3. Se va deschide acea pagină formular sau apăsaţi AICI
4. Completaţi câmpurile şi urmaţi pasi prezentaţi mai sus explicativ.
2.1 Deschideţi un browser 2 Scrieţi în Google, login Yahoo”
3. Dăţi click pe Sign în to Yahoo
4. Click pe Create New Account
5. Completaţi formularul şi urmaţi paşi de mai sus. După cum vedeţi toate cele trei metode duc la acelaşi rezultat voi folosiţi-o pe cea care credeţi că vă e mai la îndemână.

Va fost de folos? DA sau Nu