CUM ASCUND UN FOLDER INTR-O POZA

Arhivă ascunsă intro poză

    In urmă cu două tutoriale vă învățam ,,Cum să parolați un fişier și . Astazi m-am decis să vă arat o altă metodă mult mai utilă, dar și ceva mai complexă (de aceea m-am decis să fac si primul meu Videotutorial pe care îl puteţi viziona dând click pe video inserat mai jos, din păcate nu la o calitate foarte buna, imi cer scuye pentru acest lucru). Tot ce aveţi dv. de făcut pentru a ascunde o arhivă intr-o poză este scris mai jos (Arhiva poate conţine majoritatea tipurilor de fişiere). Important este să urmaţi cu atenţie indicaţiile şi cu siguranţă veţi reuşi să faceţi acest lucru.

1.Creeați un folder, unde doriti si dații un nume, eu il pun in C:/ si il denumesc nou. Puteți face ca mine,să fiți siguri de reușită.
2. Introduceți o poză in folder-ul creeat ( vă recomand una de system Windows )
3. Introduceți conținutul pe care vreți să il feriți de ochii curioși in folderol nou (continutul poate fi .avi,.doc,.jpg,.exe,…etc).
4. Arhivați conținutul (care vreti sa devină secret, nu și poza din folder secret) si redenumiți arhiva nou creeată (eu o denumesc sys )
5. Stergeți din folder ceea ce deja ați arhivat ( de preferat cu 7 zip), NU ȘTERGEȚI POZA!!!
6 Mergeți in Sart>Run> tastaţi cmd>OK
7 in fereastra deschisă scrieți așa: cd\ (pentru a schimba directorul) Apăsați ENTER
8 Pentru a ajunge in folder tastam cd nou ( cd spațiu+numele folder-ului) Apăsăm ENTER
9 Tastăm copy /b system.jpg+sys.7z system32.jpg (copy spațiu/b spațiu Numele pozei si extensia.jpg+Numele arhivei ce vrem să o ascundem in spatele pozei cu extesia arhivatorului (in cazul nostru .7z ) spațiu Numele sub care se va salva compilația secretă, in cazul meu am ales să se salveze sub numele se system32 si fiind o arhiva este urmată de 7z) Apăsați ENTER
     Pentru a vizualiza ce se afla in spatele pozei mergeți in >Start>All Programs>7Zip>7-Zip File Manager>Espandați cu dublu click pana la calea fisierului nou pe care l-am creeat in C:\ deschideți-l si apoi tot cu dublu click apăsați pe poza ce apare in acest folder, o să aveți surpriza ca in spatele acelei poze să se afle secretul vostru.

     Daca combinați cunoștințele acumulate din citirea celor trei articole, fară dubi sunteți capabili să faceți un folder, sau un fișier cu extensia . exe. ,mp3, .jpg, .doc, s.a.m.d. să dispară, singura voastră grijă este aceea de a nu il ascunde de voi înşivă.

Va fost de folos acest articol? DA sau NU