Cum schimb Iconitele din Windows

images    Din seria ,,Cum faci Windows-ul mai aspectuos” astăzi am să vă arăt modalitatea prin care puteți schimba iconițele unui folder şi am să vă dau câteva sfaturi care vă pot ajuta nu doar să aveţi un Windows mai elegant ci şi un P.C. mai rapid. Am să mă adresez în special posesorilor de sisteme ale căror resurse sunt limitate nepermiţându-le să instaleze Windows 7. Urmând ca într-un tutorial viitor să vorbesc şi despre cei care au instalat windows 7 dar prin asta au îngreunat foarte mult funcţionarea dispozitivului, încât sunt tentaţi să revină la Windows Xp nefiind dispuşi să investească într-o configuraţie nouă (+ram, procesor, placă video, sursă, sau chiar placă de bază).

    Pentru început am să vă spun ce trebuie să faceţi pentru a uşura sistemul dvs. Pentru a ştii ce setări sunt necesare ca Windows-ul să ruleze mai bine vă învit să citiţi articolele pe care le-am scris în trecut, ,,Cum modifici registrii Windows-ulucu puţină atenţie puteţi face anumite modificări în servici care vor duce la creşterea performanţelor. Pe lângă modificările făcute de către dvs. manual vă recomand să instalaţi şi un utilitar pentru acest lucru, eu folosesc Ccleaner voi puteţi căuta pe Google şi altele, am ales să menţionez numele acestuia din trei motive: este gratis, consumă foarte puţine resurse şi îşi face foarte bine treaba.
    Un alt tutorial scris care dezbate aceeaşi temă ,,Cum faci Windows-ul mai rapid‘. În acest tutorial continuă setările ce trebuie făcute pentru ca pc-ul dvs. să devină mai ,,uşor”. Iar pentru a ştii de ce servicii ale Windows-ului nu aveţi nevoie şi deci le puteţi stopa vă învit să citiţi ,,Servici windows ce pot fi debifate (Disable) pentru al face mai rapid.
    Cam atât cu setările sistemului în vederea funcţionari acestuia în parametri mai buni, acum ne vom ocupa de aspectul lui, pentru asta citiţi,,Cum faci din Windows Xp, Windows 7și de asemenea ,,Cum modifici aspectul windows-ulu‘.
    Astăzi vin în completarea aceste tutoriale şi am să vă învăţ cum să schimbaţi iconiţele partiţiilor şi unitarilor optice acestea necesitând un proces decât schimbarea iconiţelor unor foldere Click dreaptă pe folder>Proprerties>Costumize>Change Icon>Alegem iconul dorit din acea listă sau Browse pentru a căuta la noi în pc iconuri noi (am să laş la finalul articolului un buton Download, dând click pe el puteţi descărca sute de icon, de menţionat că acestea trebuie să fie în format ICO dacă găsiţi în format ICNS sau PNG, vă trebui să le convertiţi în format ICO), după ce aţi ales iconiţă dorită daţi OK>Aply>OK asta este modalitatea de a schimba iconiţele folderelor

Screenshot_2

    Pentru a schimba iconiţele unităţilor optice sau a partiţiilor această metodă nu este valabilă pentru a vă arata cum schimbați iconițele acestora am să fac un videotutorial intr-un alt articol acesta fiind un proces putin mai complicat exista 3 metode prin care putem face acest lucru
1 Cu ajutorul unui Software
2 Modificând câteva valori în Regiştri
3 Punând în partiţia căreia vrem să îi modificăm iconiţa un fişier Autorun şi imaginea iconiţa denumită Driveicon
 
                       Screenshot buton multipluHH                Screenshot buton multipluHH
Va fost de folos acest articol? DA sau NU